Lissa Explains it All:  Web Design Forums  

Go Back   Lissa Explains it All: Web Design Forums > LEIA Archives > Nederlands > Chatten

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 01-31-2005, 01:38 PM
MaGiCSuN's Avatar
MaGiCSuN MaGiCSuN is offline
Ex-Mod

MaGiCSuN is a jewel in the roughMaGiCSuN is a jewel in the roughMaGiCSuN is a jewel in the rough
Hi problemen iemand?

Ik werd afgelopen vrijdag al een keer gebeld door HI door een nummer dat ik dus niet kende maar ik lag nog in m'n bed dus heb gezegd geen interesse te hebben en heb weer opgehangen.

Nu belden ze net weer, alhoewel.. er stond in beeld "MobMel" dat is dus m'n vriendin. dus ik pak op "haaai!" in de verwachting dat zij dat was. Is het een gast van "HI" zoals hij zegt... ik heb ook tegen hem gezegd dat ze me niet meer hoeven te bellen dat ik dit onzin vind en dat ik het wel heel verdacht vind dat de naam van m'n vriendin's mobiel in beeld komt te staan... waarop hij antwoorde dat dat onmogelijk was, en ik weer antwoorden dat ik toch zeker niet blind was. (haha)

Iemand hier nog meer problemen mee gehad? ik heb geprobeerd op google.nl te zoeken, maar niet veel geluk daarmee gehad. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Heb m'n vriendin wel gewaardschuwd haar beltegoed in de gaten te houden etc ...

Love,
Mirna
Sponsored Links
Old 01-31-2005, 05:09 PM
Marianne Marianne is offline
dutchcats

Marianne is just really niceMarianne is just really niceMarianne is just really niceMarianne is just really nice
dat klinkt wel heel erg vaag! Je vriendin was niet haar mobieltje kwijtgeraakt of zo?
Old 01-31-2005, 08:27 PM
MaGiCSuN's Avatar
MaGiCSuN MaGiCSuN is offline
Ex-Mod

MaGiCSuN is a jewel in the roughMaGiCSuN is a jewel in the roughMaGiCSuN is a jewel in the rough
nee ze was op dat moment online met me aan het chatten (en dat vond ik al zoiets van "waarom belt ze nou dan?" )

ze heeft wel een week geleden haar nummer omgezet (van ene provider naar de andere) maar heeft zelf GEEN HI of KPN.

ik heb het een beetje gehad nu met hun met hun telefoon reclame telkens.. bah ..
Old 02-01-2005, 04:31 AM
Peter's Avatar
Peter Peter is offline
Mr. Cheese

Peter has a spectacular auraPeter has a spectacular aura
mijn moeder is ERG in trek door telefoontjes van kpn/lenen en al die andere rotzooi,kpn geeft namelijk al je privacy door aan andere!!! en ja,ook je bankrekening,ze hebben alleen je ja-woord nodig en dan ben je blut,geen geintje.

ik wordt een maand of 4 terug gebeld door upc of ik digitale tv wilde,wat denk je zelf?? ik zit al over de honderd euro met die lamme sukkels,hun internet is al *****,ik heb de duurste en wat voor een snelheid heb ik gemiddeld?? ja...2mb download 3 uur in de nacht,komen ze nu met brederband en al die kadootjes,wat een eikels,ik heb dit internet al 8 jaar en het is nu genoeg geweest.

anyways,ik zei gewoon dat als ze weer belde ik meteen geen klant meer zou zijn en toen werden ze me toch rustig joh,zo hoort het,ik wil alleen telefoontjes van familie of vrienden...

oh,en h.oe vindt je dit,h.oe weten die eikels wat je nummer is op het werk? mijn collega kreeg een week of wat een telefoon van een bank ofzo om evenjes zijn belegging om te zetten,hij had zoiets van...."dit is een gsm van het werk,echt raar"

No volkswagen Fox for me because volkswagen decided not to bring tiptronic to NL before my2007
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Old 02-01-2005, 01:01 PM
Sphere's Avatar
Sphere Sphere is offline
I don't like cheese

Sphere is on a distinguished road
Quote:
Originally Posted by Peter
mijn moeder is ERG in trek door telefoontjes van kpn/lenen en al die andere rotzooi,kpn geeft namelijk al je privacy door aan andere!!! en ja,ook je bankrekening,ze hebben alleen je ja-woord nodig en dan ben je blut,geen geintje.

ik wordt een maand of 4 terug gebeld door upc of ik digitale tv wilde,wat denk je zelf?? ik zit al over de honderd euro met die lamme sukkels,hun internet is al klote,ik heb de duurste en wat voor een snelheid heb ik gemiddeld?? ja...2mb download 3 uur in de nacht,komen ze nu met brederband en al die kadootjes,wat een eikels,ik heb dit internet al 8 jaar en het is nu genoeg geweest.

anyways,ik zei gewoon dat als ze weer belde ik meteen geen klant meer zou zijn en toen werden ze me toch rustig joh,zo hoort het,ik wil alleen telefoontjes van familie of vrienden...

oh,en h.oe vindt je dit,h.oe weten die eikels wat je nummer is op het werk? mijn collega kreeg een week of wat een telefoon van een bank ofzo om evenjes zijn belegging om te zetten,hij had zoiets van...."dit is een gsm van het werk,echt raar"
gewoon zeggen dat ie iemand moet ophalen, en dan de hoorn ernaast neerleggen, hun 10 minuten wachten
Old 03-11-2007, 05:59 AM
onesidered1 onesidered1 is offline
Script Kiddie

onesidered1 is on a distinguished road
hey sphere, ook spreekt u het Engels? als zo yay! im niet alleen (gebeurtenis hoewel mijn Nederlands bijt).

-Anonymous

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules