Marianne
02-27-2005, 10:07 PM
hebben jullie daar van gehoord? Mensen gaan dan 24 uur niets eten, om zo stil te staan bij de AIDS kinderen van Afrika.
Ik doe er niet aan mee hoor, ik zou letterlijk flauw vallen - maar mijn neef wel, ik ben erg trots op 'm, en ga 'm dan ook sponsoren.
Je kan meer info vinden op:
www.zipyourlip.nl
Sphere
02-28-2005, 07:30 PM
Beter zamelen ze geld in ofzo :x, kzie dat nut echt niet van stilstaan enzo door 24 uur niet te eten. Daar hebben die mensen daar niets aan maargoed dat is mijn mening.
MaGiCSuN
02-28-2005, 09:48 PM
ik had geen idee dat dat nog steeds bestond !
ik heb er wel van gehoord, maar dat was al een aantal jaartjes geleden. Ze hadden toen toch ook zo'n reclame campagne met bekende Dj's van de radio die dan hun lippen "vastgenaaid" hadden zo genaamd dan ... of iig mensen.. jaik herinner me de campagne nog wel.
Marianne
03-01-2005, 11:15 AM
ja, ze zamelen wel geld in, via sponsoring. Mijn neef krijgt de advertentie opbrengst van mijn psychologie website van Februari als sponsoring van mij. Maar ik denk dat het ook goed is om een keertje te vasten en er zo blij stil te staan dat eten niet voor iedereen is weggelegd.
platenspeelster
08-28-2006, 05:34 PM
Sphere ze verdienen er wel geld mee.
De kinderen die mee doen die gaan langs de deuren en mensen kunnen dan geld geven om diegene te steunen door niet te eten.
zo iets is het, onze school doet er ook altijd aan mee.