View Full Version : Sinterklaas

MaGiCSuN
12-05-2004, 01:10 AM
Hoi hoi,

ik wou jullie even een fijne sinterklaas wensen voor zover je het mocht vieren :) nog leuke kado's gekregen?

Ik heb een lekker geurtje gekregen van cindy crawford genaamd "joyfull" een boek uit de "shopaholic" serie en een chocolade letter :)

Love,
Mirna

Marianne
12-05-2004, 08:48 AM
Wij gaan het vandaag vieren.
Ik heb voor alle vrouwen teensokken gekocht in seventies kleurtjes, en verder nog wat cadeautjes voor iedereen.
Het is de eerste keer dat mijn vaders vriendin Sinterklaas met ons viert, voor haar heb ik een gedicht gemaakt over travestiet-sinterklaas, kan ze meteen een beetje wennen aan ons gezin ;)
Mijn nichtje, van acht, gelooft er nu niet meer in, maar mijn neefje van vijf nog wel, dus het wordt weer leuk om de cadeautjes ongezien voor de deur te droppen, hard op de deur te bonken en dan vliegensvlug weg te wezen en naar de achterdeur te rennen en stiekem binnen te sluipen.
Die capriolen laten we meestal aan één van mijn broers over.

Grappig is, dat toen je klein was, je vooral niet kon wachten om te zien wat de Sint voor je gekocht had, en als je volwassen bent kan je vooral niet wachten om te zien h.oe de anderen op de door jouw verzonnen cadeaus en gedichten reageren. Het blijft net zo leuk als vroeger.

Peter
12-05-2004, 09:09 AM
Sinterklaas is de laatste 10 jaar een beetje een weggeschoven item in mijn familie,helemaal sinds Sheila naar nederland kwam.

ik vindt het trouwens erg vreemd dat nederland nu ineens niet meer zoveel aan sinterklaas doet(wat betreft winkels enzovoort).

ik heb mijn kadootje al binnen sinds dinsdag(echo van de baby) dus mijn dag kan niet meer stuk.

Annelies
12-05-2004, 01:26 PM
fijne avond

Sphere
12-05-2004, 02:22 PM
Ja ik wens ook iedereen een fijne avond. Wij doen hier niet echt aan sinterklaas, eigelijk al heel lang niet meer. En ik moet vanavond werken, dus het is eigelijk just a normal day voor mij. Maarja ik koop voor mezelf maar een nieuwe pctje tegen de kerst =)