View Full Version : ik ben blijven zitten dit jaar :|

Sphere
07-07-2004, 03:48 PM
pff.. ben blijve zitte dit jaar (5 vwo).. ga volgend jaar naar 5 havo toe denk ik.. makkelijker, stof al gehad, minder vakken, hoef dan niet nog 2 jaar naar school etc

maargoed heb het in feite zelf verprutst :(

Marianne
07-07-2004, 04:45 PM
aawww, jammer joh!!
Ik ben ook ooit via het VWO naar de HAVO gegaan- was inderdaad een heel stuk simpeler!

Emilie
07-11-2004, 08:16 PM
Ik ben van havo naar VMBO gegaan van de 1e naar de 2e
dat was echt m'n eigen schuld, ik deed helemaal niets!
En nu doe ik nogsteeds niets
maar ga ik wel met allemaal voldoende's over
dush... Tja...
Volgend jaar examen jaar en dan weer terug naar de havo

Sphere
07-11-2004, 09:38 PM
dan had je mss beter een jaartje over kunnen doen. na de vmbo is havo toch nog 2 jaar ofzo?

Emilie
07-12-2004, 08:57 AM
Ja ik moet idd 2 jaar havo doen, en ik wou wel een jaartje over doen maar dat mocht niet
allemaal heel vreemd
ik MOEST van die school naar het VMBO
M'n moeder heeft het ook nog gevraagd, maar dat kon echt niet volgens de school

Sphere
07-12-2004, 12:09 PM
tlijkt me niet dat ze je daar naar toe kunnen dwingen :S
ze zullen je vast advies heben gegeven naar vmbo te gaan enzo en dan een beetje moeilijk doen ofzo. maar volgens mij mag je in nederland iig 1 jaar overdoen in je middelbare school carriere. lijkt me vaag als dat niet mag

Emilie
07-14-2004, 07:48 AM
Nee, mocht echt niet
Er zijn 2 redenen gegeven:
1. Het mag niet in de Haarlemmermeer.
2. Soms zijn er uitzonderingen, maar dat is alleen maar bij kinderen die kwa gedrag jonger zijn dan de rest

Maar volgens mij wilden die mensen gewoon alleen maar hooge cijfers scoren, en werken deed en doe ik gewoon niet.

MaGiCSuN
07-22-2004, 12:14 AM
ik heb ook een stapje terug gedaan :D
3 jaar havo, toen 4e jaar mavo gedaan en diploma gehaald. Daarintegen was ik niet lui.. ik zat meestal tot 11 uur nog aan m'n huiswerk op de havo. 't werd me teveel, dus ik heb een stapje terug gedaan. Veel mensen zeggen wel eens "^^^ kan je dat nou doen?" maar elke dag tot 11 uur aan je huiswerk zitten is echt niet gezond. En daarintegen vond ik mavo ook veel leuker als havo ;)

Ik hoop dat je eruit komt met je school. Veel succes !!

Love,
Mirna

p.s: ^^^ moet h.o.e. zijn, geen idee waarop dat word weggeveegd :S

Marianne
07-22-2004, 08:49 AM
p.s: ^^^ moet h.o.e. zijn, geen idee waarop dat word weggeveegd :S Fonetisch lijkt het op het Engelse woord voor hoer... :rolleyes:
Misschien moeten we Lissa vragen het van de lijst af te halen...