View Full Version : welkom Dutchables!

Marianne
04-01-2004, 03:46 PM
Hallo allemaal en welkom op dit Nederlandstalige deel van het Forum.
Aangezien de Hollanders oververtegenwoordigd zijn op Lissa's forum, is er een speciale afdeling voor ons gemaakt :D

Lissa
04-01-2004, 06:48 PM
Ik ben blij wij een nieuw Nederlands forum hebben. Ik kan het geen Nederlands spreken, Ik kan het geen Nederlands lezen en ik kan niet u met het forum
helpen:lol:

Goed geluk, en ik hoop heel wat mensen aan dit forum komen!

MaGiCSuN
04-01-2004, 06:52 PM
geloof me, je wilt niet dat ze aan je forum komen ! :lol:
(believe me, you don't want them to touch your forum; that's what you said hahahah)

kewl wel ! zo'n nederlands forum :)

Lissa
04-01-2004, 07:00 PM
geloof me, je wilt niet dat ze aan je forum komen ! :lol:
(believe me, you don't want them to touch your forum; that's what you said hahahah)

kewl wel ! zo'n nederlands forum :)
:rofl:

Peter
04-02-2004, 05:40 PM
tja,wat moet ik hier nu weer van zeggen?

Sphere
04-02-2004, 06:38 PM
leuk :)

Marianne
04-02-2004, 09:19 PM
sjonge, wat komt de Nederlandse discussie lekker op gang zeg ;)

Sheila
04-03-2004, 09:34 AM
Hallo iedereen!! :D

Sphere
04-03-2004, 02:24 PM
Space Invaders Champion!
Tetris Champion!
Pacman Champion!
Simon Champion!
KickUps Champion!
Simpsons Shooter Champion!
:grouch:

cheats of gameverslaafd? :P

Marianne
04-03-2004, 07:24 PM
He, kom niet aan mijn space invaders titel!

Emilie
04-12-2004, 07:36 AM
hahahahahaha
je kan ook nergens op internet heen gaan of je komt er wel weer ene Hollander tegen

Marianne
04-12-2004, 09:43 AM
Hier stikt her ervan, er zit een heel nest volgens mij :)

Emilie
04-20-2004, 06:24 PM
We gaan ze uitroken!

AAtjuh
05-21-2004, 08:27 PM
Jay! Een Nederlands forum! We zitten werkelijk overal... En niet met z'n weinigen ook, maar uitroken lijkt me te drastisch. :D

Marianne
05-21-2004, 09:52 PM
Welkom, AAtjuh!

Sphere
05-21-2004, 10:16 PM
welkom :waving:

Sheila
05-22-2004, 09:41 AM
Hallo :waving:

Peter
05-22-2004, 09:58 AM
Welkom :chicken:

Ayelet
08-23-2004, 04:13 PM
hallo!

^^^ gaat het met u?

MaGiCSuN
08-23-2004, 05:02 PM
haha h_oe word als ^^^ weergegeven :P

welkom alle nieuwe leden :)

Marianne
08-23-2004, 06:16 PM
Volgens mij gebruikt Ayelet een google vertaler of zo, anders stond er 'jullie' i.p.v. 'u' :)

overigens is dit deel van het forum best errug stil!

Peter
08-23-2004, 06:39 PM
dat komt omdat wij niet veel te zeggen hebben:)

Sphere
08-28-2004, 08:57 PM
Volgens mij gebruikt Ayelet een google vertaler of zo, anders stond er 'jullie' i.p.v. 'u' :)

overigens is dit deel van het forum best errug stil!

lijkt me wel he :P

en ja beetje stil hier :(

Marianne
08-28-2004, 09:44 PM
nou, het zegt niet alles, er zijn heel veel mensen die in meerdere landen gewoond hebben, of van hun ouders andere talen hebben geleerd - als is Jerusalem niet één van de meest voor de hand liggende locaties om Nederlands sprekende mensen tegen te komen - maar je weet maar nooit.

Dat het zo stil is komt waarschijnlijk ook omdat vrijwel iedereen die oud genoeg is om op dit forum te mogen rondhangen zonder geschreven toestemming van de ouders, genoeg Engels beheerst om zich daarin te redden. Er ZIJN wel een paar Hollanders hierzo.

En ach, in het NL chatten... moeten we het dan over de vele regen hebben van de afgelopen weken? Wordt zo saai...

Peter
08-29-2004, 06:11 PM
ik heb ook niet veel te vertellen.
ik werk nogal veel en ik maak alleen dingen mee op het werk,sorry:(

Sphere
09-23-2004, 07:21 PM
ik heb ook niet veel te vertellen.
ik werk nogal veel en ik maak alleen dingen mee op het werk,sorry:(

leuk autoke :rolleyes:

Peter
09-24-2004, 05:20 PM
dank je,het is een 2001 daihatsu cuore automaat met wat leuke optut spulletjes....
chip,koude inlaat,andere uitlaat,6 cm verlaagd,koni dempers rondom en meer van die rommel,haha

helaas zit er geen volvo in voor mij maar wie weet volgend jaar,ik vindt die tanks toch al niks...

Annelies
11-29-2004, 09:53 PM
Hey ik ben nieuw hier,

Ik heet Annelies en ben 17 jaartjes oud :)
Ik ben bezig om een website te maken. Maar ik kan nog niet zo goed omgaan met die moeilijke codes :rolleyes: hehe
Ik maak me site op geocities. Maar ik word wel is gek van deze pagina, opeens is mijn website weg en dan doen die plaatjes het weer niet :buckt:
hehe maar verder heb ik er veel plezier in.

Het probleem is dat ik te weinig kan bouwen en uploaden. Heb gewoon te weinig ruimte op geocities

MaGiCSuN
11-29-2004, 10:35 PM
dank je,het is een 2001 daihatsu cuore automaat met wat leuke optut spulletjes....
chip,koude inlaat,andere uitlaat,6 cm verlaagd,koni dempers rondom en meer van die rommel,haha

helaas zit er geen volvo in voor mij maar wie weet volgend jaar,ik vindt die tanks toch al niks...

:eek: ^^^ wat waar? whaha

Marianne
11-30-2004, 02:31 PM
Hey ik ben nieuw hier,

Ik ben bezig om een website te maken. Maar ik kan nog niet zo goed omgaan met die moeilijke codes :rolleyes: hehe
Ik maak me site op geocities. Maar ik word wel is gek van deze pagina, opeens is mijn website weg en dan doen die plaatjes het weer niet :buckt:

Het probleem is dat ik te weinig kan bouwen en uploaden. Heb gewoon te weinig ruimte op geocities
Welkom op het forum, Annelies!

Sphere
12-05-2004, 02:31 PM
Hey ik ben nieuw hier,

Ik wil je best wel wat vrije ruimte geven op een server in duitsland. het is niet een supertabiele server maar voldoet denk ik wel voor jou. je mag wat mij betreft de ruimte gebruiken die je nodig hebt. ik doe er toch weinig mee. sinds ik zo rond augustus een eigen server heb staan in amsterdam en met drie anderen een webhostingbedrijfje run doe ik nog weinig met die andere webspace die ik huur. (ik gebruik het eigelijk alleen nog voor illegale doeleinden sssst).

maargoed wat kan je van me krijgen:

- webspace (meer dan je nodig zult hebben)
- databases
- als je een eigen domein hebt email@jedomein.com
- support PHP/CGI (asp? nog niet geprobeert) en alle andere zooi
- domein.tutorial-base.com (domein is een van me nog geen tijd gehad projecten waar er toch niks meer van komt :x) of op die van me hoster maar die vind het niet leuk (ik neem aan dat je niet een subdomein wilt op een van me minder ahum legale sites alhoewel die toch dood is)

nouja ik hoor het wel, je kan me mailen op speertje@gmail.com of msn: zandbergenb@hotmail.com

Annelies
12-05-2004, 08:14 PM
hehe ik zeg niets!!

Zo wat zou ik dat graag willen!!